Isabelles värld

En blogg om livet med världens sötaste lilla tjej.

11 september, 2008

Trötter

Det är ett passande namn på mig sedan några månader tillbaka och anledningen till att jag inte skrivit något här på väldigt länge. Jag har mycket jag velat skriva om, vår härliga semester, fotokursen jag börjat på och en massa annat också...

Tröttheten har dock en ganska naturlig förklaring och kommer förhoppningsvis ge med sig inom kort. Vår lilla prinsessa ska bli storasyster i mars! Jag har mått väldigt illa och som sagt varit hur trött som helst. Illamåendet har dock (peppar, peppar) gett med sig ganska mycket senaste veckan och jag hoppas att tröttheten gör det samma.

Isabelle är väldigt upprörd över att hon inte kan se "sin" bebis ännu, hon tycker att den ska komma ut till henne genom naveln. Enligt henne är det en liten lillasyster som bor i mammas mage och en liten lillebror som bor i Isabelles mage...

Jag ska försöka få tid och ork till lite fler inlägg framöver. Om inte annat så ni får se lite bilder från vår soliga semester.

6 Comments:

  • At 11 september, 2008 10:38, Anonymous Anonym said…

    Åhhh vad roligt stort grattis!!!!!!! Ska bli roligt att följa med på resan mot en ny liten bebis.

    Kram

     
  • At 11 september, 2008 13:07, Anonymous Anonym said…

    Grattis!
    Vad kul!
    Du har sett lite sliten ut... :-)
    kram Viktoria

     
  • At 14 september, 2008 22:05, Blogger Anna said…

    Åååhhh!!! GUD, så roligt Erica! Grattis vännen! Gissa om jag dubbelläste ditt inlägg hos mig för att förstå vad där stod och sedan svischade in hit med blixtens hastighet :)

    Vad skönt att tröttheten så smått börjar vända. Jag minns att det var värre andra gången för mig med, kanske inte så konstigt dock med en liten hemma att ta hand om ...

    Ser massor fram emot att ses på torsdag och få grattiskrama dig på riktigt!

    "Låtsaskram" så länge då ;)
    Anna

     
  • At 19 september, 2008 16:17, Anonymous Anonym said…

    Nej men så himlans roligt!! Grattis =)
    Hoppas tröttheten ger med sig snart!

    Kram från Nettan på FL

     
  • At 01 december, 2008 11:36, Anonymous Anonym said…

    Hej!
    Hur är tillvaron nu?
    Hinner ju aldrig riktigt med att komma förbi och prata lite... Detta jobb...
    Allt är bra med mig iallafall. Den värsta tröttheten har försvunnit.

    Kram Viktoria

     
  • At 14 januari, 2009 21:57, Blogger Anna said…

    Du har något att hämta inne hos mig vännen! Hoppas du och fina magen mår bra!

    Kram :)

     

Skicka en kommentar

<< Home